Historical Metafiction: Elena Ferrante’s Neapolitan Novels as a Postmodern Rethinking of History

Main Article Content

Yasaman TAHERI
Ali Salami

Sažetak

Napuljski romani (2011. – 2014.), koje je na engleski prevela Anne Goldstein, primjer su postmoderne književnosti koju odlikuje jedinstven stil pripovijedanja Elene Greco i na strukturnom i na ideološkom planu. Elena Ferrante koristi se višestrukim narativnim tehnikama, uključujući nepouzdanu pripovijest, samorefleksiju i paradokse, kako bi izazvala rigidnost postojećih književnih i povijesnih narativa i predstavila različite moguće načine ponovnoga pripovijedanja povijesti u tekstu. Ova studija oslanja se na
postmoderne teorije povijesti i povijesne metafikcije Linde Hutcheon kako bi se istražila reprezentacija povijesti u Napuljskim romanima. Konkretno, analiziraju se metatekstualni, intertekstualni i metanarativni aspekti romana, istražujući načine na koje oni
izazivaju tradicionalne povijesne narative i predstavljaju alternativne perspektive prošlosti. Pružajući uvid u reprezentaciju povijesti u postmodernoj književnosti, ova studija doprinosi širem diskursu o odnosu između povijesti i fikcije u suvremenoj književnosti.

Article Details

Ključne riječi:
Napuljski romani, Elena Ferrante, Linda Hutcheon, povijesna metafikcija, postmodernistička teorija
Kako citirati
TAHERI, Y. ., & Salami, A. (2024). Historical Metafiction: Elena Ferrante’s Neapolitan Novels as a Postmodern Rethinking of History. Anafora, 10(1), 127–146. Preuzeto od https://naklada.ffos.hr/casopisi/index.php/anafora/article/view/872